۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

تبلیغات درون اپلیکیشن

تبلیغات درون اپلیکیشنی همزمان با بالا رفتن نرخ ساخت اپلیکیشن‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است. این روش تبلیغاتی یکی از موثرترین راه‌های نوین برای بازگرداندن اصل سرمایه به‌شمار می‌آید. در اصل تبلیغات درون اپلیکیشنی ذهن مخاطب را درگیر خود می‌کند و علاوه بر ایجاد اطمینان او را به سمت کسب‌وکار شما سوق می‌دهد. احتمالا تجربه داشته‌اید که میان بازی کردن یا استفاده از برنامه‌های تخصصی صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید چند ثانیه‌ای را برای تماشا کردن آن آگهی اختصاص دهید. این عمل باعث می‌شود ذهنی که درگیر آن بازی یا کار با آن اپلیکیشن خاص بوده است به سمت و سویی دیگر کشیده شود و در ذهن او نقش ببندد. علاوه بر تبلیغات اپلیکیشن که در بازی‌ها یا برنامه‌های تخصصی به نمایش گذاشته می‌شوند، تبلیغاتی به شکل پوش نوتیفیکیشن می‌توانند در تمامی مرورگرها و نرم افزارها ظاهر شوند و مخاطب را به سمت صفحه‌ی کاری شما هدایت کنند.

 

In App Ads

شما می‌توانید مستقیما با ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید، همچنین می‌توانید از فرم انتهای صفحه سفارش تبلیغات درون اپلیکیشن خود را انجام دهید

گزینه‌های تبلیغات درون اپلیکیشنی

فهرست مطالب

تبلیغات اپلیکیشن
بیش از 10 سال تجربه شرکت ادتواپکمک می کند تا به اهداف مالی و برندسازی خود برسید.

شما می‌توانید مستقیما با ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید، همچنین می‌توانید از فرم انتهای صفحه سفارش تبلیغات درون اپلیکیشن خود را انجام دهید

چگونه تبلیغات درون‌برنامه‌ای بسازیم که کار می‌کند

مخاطبان خود را بشناسید

هنگام ایجاد تبلیغات درون‌برنامه‌ای جذاب، درک مخاطبان هدف ضروری است. برای ایجاد تبلیغاتی که با آنها طنین انداز می‌شود، جمعیت شناسی، علایق و رفتار آنها را در نظر بگیرید. با شناخت مخاطبان خود، می‌توانید تبلیغات شخصی، مرتبط و جذاب ایجاد کنید.

تبلیغ درون برنامه
تبلیغ داخل نرم افزار

استفاده از تصاویر چشم نواز

تبلیغات درون‌برنامه‌ای باید از نظر بصری جذاب و جلب توجه باشند تا در فضای شلوغ تبلیغات دیجیتال برجسته شوند. از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت استفاده کنید که محصول یا خدمات شما را به روشی خلاقانه و قانع کننده به نمایش بگذارند. اطمینان حاصل کنید که تصاویر با پیام‌های تبلیغات مرتبط هستند و با سبک برنامه مطابقت دارند.

پیامرسانی جذاب

پیام‌رسانی تبلیغات درون برنامه‌ای باید واضح، مختصر و متقاعدکننده باشد. روی مزایای کلیدی محصول یا خدمات خود تمرکز کنید و مطمئن شوید که پیام متناسب با مخاطب هدف شما است. برای تشویق کاربران به اقدام، مانند دانلود یک برنامه، خرید، یا ثبت نام در خبرنامه، از فراخوان‌های قوی برای اقدام استفاده کنید.

تبلیغ داخل اپلیکیشن
In App Ads

تست و بهینه سازی

هنگامی که تبلیغات درون‌برنامه‌ای خود را ایجاد کردید، مهم است که آنها را برای حداکثر کارایی آزمایش و بهینه کنید. از تست A/B برای مقایسه نسخه‌های مختلف تبلیغ و تجزیه و تحلیل نتایج استفاده کنید تا مشخص کنید کدام نسخه بهترین عملکرد را دارد. به طور مداوم تبلیغات خود را با دستکاری تصاویر، پیام رسانی و هدف گذاری بهینه کنید تا زمانی که به نتایج دلخواه خود برسید.