۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام/ طبق آخرین آمار اینستاگرام، این پلتفرم 1.704 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. در حالی که به عنوان برنامه ای برای اشتراک گذاری عکس شروع به کار کرد و بعد از مدتی به یک پلتفرم تجاری تبدیل شد. میلیون ها کارآفرین از قدرت فروش آن استفاده می کنند، از ارائه دهندگان خدمات گرفته تا سازمان های غیر دولتی و صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک.

شاید از خود بپرسید: چگونه مردم کسب درآمد از اینستاگرام دارند؟ آیا می توانم به تنهایی این کار را انجام دهم و یا نیاز به ادمین اینستاگرام و یا عکاس و … دارم؟ فروش در اینستاگرام چه تفاوتی با سایر انواع تجارت الکترونیک دارد؟ چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شوم؟ آیا از ربات اینستاگرام استفاده کنم؟

در این مقاله، ما به چند تاکتیک می پردازیم که می توانید از آنها استفاده کنید، و درنهایت می توانید به صف کارآفرینان موفق که از اینستاگرام درآمد کسب می کنند، بپیوندید.

آیا می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟ / کسب درآمد از اینستاگرام


قطعا …. تا زمانی که چند تصویر زیبا و خلاقانه برای استفاده دارید، می توانید توجه میلیون ها کاربر اینستاگرام را جلب کنید.
حالا ممکن است به این فکر کنید که: درست است، من متوجه شدم که این امکان وجود دارد، اما چگونه شروع کنم؟

اینستاگرام برای فروش محصولاتی که به خوبی از آن ها عکس گرفته شده است، ایده آل است. اگر مهارت های عکاسی دارید، مزیت بزرگی برای این پلتفرم خواهید داشت. اگر خودتان عکاس هستید و می خواهید از عکاسی خود پول خوبی بدست بیاورید، اینستاگرام بهترین گزینه برای شماست. اما به شرطی که پویا باشید ، کامنت اینستاگرام، دایرکت ها و … دنبال کنندگان را بدون جواب نگذارید.

در اینجا 6 مدل کسب و کار برای کسب درآمد در اینستاگرام آورده شده است:

  1. اینفلوئنسر شوید و با تبلیغات درآمد کسب کنید.

    اگر می توانید به وضعیت تأثیرگذار یک اینفلوئنسر برسید، می توانید از پروفایل اینستاگرام خود برای تبلیغ انواع محصولات از انواع مارک ها استفاده کنید. اگر آشنایی ندارید، اینفلوئنسر کسی است که با اشتراک گذاری منظم در حساب های اجتماعی خود، شهرت و طرفداران زیادی پیدا میکند. آنها از طرفداران خوبی برخوردار هستند و می توانند مخاطبان خود را متقاعد و تشویق به استفاده از محصولات خاصی بکنند.

    آنها این قدرت را دارند زیرا زمان زیادی را صرف ایجاد اعتماد و ارتباط با مخاطبان خود کرده اند. اکثر برند ها تمایل دارند با اینفلوئنسرها برای اطلاع رسانی دررابطه با محصولات خود همکاری کنند. برای رسیدن به این نقطه، باید فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید و مرتباً پست هایی ارسال کنید که باعث ایجاد تعامل قوی از طرفداران شما شود. اینفلوئنسرهای برتر برای هر پست تبلیغاتی هزاران دلار درآمد دارند.

    به خاطر داشته باشید که رسیدن به این مرحله به زمان طولانی و تلاش و استعداد زیادی نیاز دارد. مطمئناً قابل دستیابی است ، اما مطمئن شوید که اگر این مسیر را انتخاب کرده اید انتظارات خود را مدیریت کنید.

    به عنوان یک اینفلوئنسر، شناخت مخاطبان برای شما بسیار مهم است. شما باید درک کنید که آن افراد چه کسانی هستند – علایق، ارزشها، نیازها و خواسته های آنها چیست. به این ترتیب ، می دانید کدام برند ها برای آنها مناسب تر است. اگر حسابی افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشید به احتمال زیاد برند های بزرگ با شما تماس میگیرند، اما در حین ساختن، خودتان برندهایی را پیدا می کنید که فکر می کنید با شخصیت و ارزش های شما مطابقت دارد.

    با آنها تماس بگیرید (از طریق اینستاگرام یا از طریق وب سایت های آنها) و سعی کنید در مورد توافق مذاکره کنید. همچنین می توانید خود را در یک بازار تأثیرگذار قرار دهید تا شانس یافتن شما توسط یک نام تجاری بزرگ افزایش یابد. به عنوان یک نکته اضافی، مراقب باشید که اعتماد مخاطبان فعلی خود را در روند کسب درآمد از پست های تبلیغاتی از دست ندهید. همیشه ایده خوبی است که از هشتگ اینستاگرام استفاده کنید که به مردم می گوید یک پست تبلیغاتی است و مسابقه اینستاگرام سرگرم کننده و جذاب برگزار کنید تا هم فالور بیشتر و هم پیج فعال و پویایی داشته باشید.
  2. شما می توانید محصولات دیگران را بفروشید و هزینه دریافت کنید. افراد زیادی هستند که از این طریق از اینستاگرام درآمد کسب می کنند.

    پست های جذاب ایجاد کنید تا بتوانید محصولات را به خوبی به فالوور های خود معرفی کنید. از آنجا که فقط می توانید یک لینک در بیوگرافی اینستاگرام خود داشته باشید، ممکن است بخواهید یک صفحه فرود را به سایت اصلی برندی که تبلیغ میکنید داشته باشید. در هر پست، مطمئن شوید که از طریق پیوند موجود در بیوگرافی به مردم اطلاع دهید که می توانند محصول را خریداری کنند. و یک کپشن سرگرم کننده هم برای پست خود ایجاد کنید که صرفا به شکل فروش یک محصول به نظر نرسد.

    در ابتدا ممکن است بازی سختی به نظر برسد، اما اگر قصد توسعه دارید، بازاریابی به این شکل وابسته، پتانسیل زیادی دارد. می توانید حضور خود را با ساخت یک وب سایت یا کانال های بازاریابی در رسانه های اجتماعی دیگر گسترش دهید.
  3. فروش خدمات کپشن اینستاگرام.

    بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک از اینستاگرام برای تبلیغ کالاها و خدمات خود استفاده می کنند ، اما تنها تعداد کمی از آنها منابع یا تخصص لازم برای نوشتن کپشن های خوب اینستاگرام را دارند.
    اگر در تهیه کپشن های خلاقانه در Instagram مهارت دارید، می توانید خدمات خود را به این شرکت ها بفروشید. فقط به خاطر داشته باشید، آنها شما را بر اساس توانایی شما در نوشتن کپشن جذاب کوتاه میسنجند.

    برای جلب توجه صاحبان مشاغل، برخی از کپشن هایی که نوشته اید را در حساب خود بنویسید و قرار دهید. سپس مواردی را که بیشترین تاثیر مثبت را از طرف مخاطبان گرفته اند نگه دارید. به احتمال زیاد، اگر شرکتی قصد دارد شما را برای تهیه کپشن اینستاگرام خود استخدام کند ، می خواهد کار شما را ببیند. بنابراین مطمئن شوید که نمونه هایی دارید که می توانند بلافاصله به آنها نگاه کنند.
  4. فروش عکس پوستر و سایر محصولات مجازی.

    در اینستاگرام همه چیز حول محور تصاویر بصری است. به همین دلیل است که محصولات و عکس های زیبا فروش بیشتری خواهند داشت. شما می توانید عکس پوستر، نقاشی، انیمیشن، فیلم و سایر محصولات مجازی مبتنی بر تصویر یا ویدئو را بسازید وبفروشید. در هر پست، یک عنوان جالب قرار دهید و خوانندگان را برای دیدن لینک در بیوگرافی خود تشویق کنید. این یکی دیگر از روشهای رایج درآمدزایی مردم از اینستاگرام است.

    اگر فکر می کنید تصاویری با کیفیت بالا می گیرید ، این احتمال وجود دارد که بابت آن پول دریافت کنید. پس از گرفتن چند عکس عالی ، از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای گوشی ها استفاده کنید تا از عکس های گرفته شده بیشترین بهره را ببرید. سعی کنید هنگام عکاسی اصیل، خلاق و سرگرم کننده باشید. اینها بیشتر از موارد خسته کننده مورد توجه قرار خواهند گرفت.
  5. محصولات خود را بفروشید.

    شما می توانید هر محصول را که خودتان تهیه می کنید یا از تامین کنندگان خریداری می کنید را بفروشید. این خرده فروشی رایج تجارت الکترونیکی معمولاً به انبار کردن مقداری موجودی نیاز دارد، به این معنی که برای خرید محصولات خود باید مقداری سرمایه اولیه هزینه کنید. همچنین به مکانی نیاز دارید که بتوانید محصولات را در آن نگهداری کنید، مانند یک اتاق یدکی در خانه یا یک انبار اجاره ای. این امر به ویژه هنگامی صادق است که قصد دارید با خرید عمده محصولات خود را نگهدارید.

    از ژوئیه 2020، می توانید محصولات خود را مستقیماً در اینستاگرام با راه اندازی فروشگاه اینستاگرام بفروشید. فقط محصولات را در تصاویر اینستاگرام خود تگ کنید و با توجه به الگوریتم های اینستاگرام می توانید دنبال کنندگان اینستاگرام خود را به صفحات محصول خود هدایت کنید، جایی که آنها می توانند موارد شما را بلافاصله خریداری کنند.
  6. فروش محصولات dropshipped.

    Dropshipping یک مدل تجاری است که می توانید از آن برای اداره فروشگاه خود بدون داشتن هیچ موجودی استفاده کنید. پس از فروش، تأمین کننده شما محصولات شما را از انبار خود، مستقیماً به درب منزل مشتری شما ارسال می کند. شما هرگز نگران ذخیره، بسته بندی یا ارسال محصولات خود نخواهید شد.
    این روش مشابه ایده قبلی ما در فروش محصولات در اینستاگرام برای کسب درآمد عمل می کند. تنها تفاوت این است که نیازی به ذخیره هیچ موجودی ندارید. با استفاده از dropshipping ، می توانید محصولات بی نظیر را بدون هدر دادن سرمایه اولیه ، پیدا کنید.

آیا باید در اینستاگرام درآمد کسب کنم؟

اگر می خواهید با اینستاگرام درآمد کسب کنید ، این آمار فوق العاده را بررسی کنید:

1) 1 میلیارد کاربر در هر ماه فعال هستند. این تقریباً سه برابر جمعیت ایالات متحده است.

2) 500 میلیون کاربر هر روز یک استوری اینستاگرام به اشتراک میگذارند. تقریباً دو برابر جمعیت ایالات متحده.

3) 71 درصد از مشاغل ایالات متحده (اعم از بزرگ و کوچک)برای برندسازی از بازاریابی اینستاگرام استفاده می کنند.

4) 50 درصد از کاربران اینستاگرام (500 میلیون نفر) حداقل یک حساب تجاری را دنبال می کنند.

5) ماهانه 2 میلیون تبلیغ کننده در اینستاگرام وجود دارد.

6) زمان صرف شده در اینستاگرام هر سال 80 درصد افزایش می یابد.

7) برند ها 4 برابر بیشتر از فیس بوک در اینستاگرام درگیر می شوند.

8) 80٪ از کاربران اینستاگرام هنگام مرور برنامه در مورد یک محصول تصمیم خرید می گیرند.

9) 71 درصد از کاربران اینستاگرام زیر 35 سال سن دارند، و این پلت فرم ایده آل برای مارک هایی است که جوانان را هدف قرار می دهند.


برای تولید محتوا و اجرای تبلیغات گسترده اینستاگرام متناسب با پیجتان و راهنمایی لازم در خصوص اینستاگرام مارکتینگ دارید همین حالا با تیم ادتواپ تماس بگیرید.